Miesiączka to sztuka
W 2015 r. dzieło pt. „Okres” kanadyjskiej artystki Rupi Kaur zostało ocenzurowane przez Instagrama. Zawyrokowano, że targnęła się na obyczajność, gdyż ośmieliła się przedstawić kontrowersyjny temat: menstruację.