Irak: duchy Mosulu
W dręczonym wojną Mosulu (Iraku), zamknięte w prowizorycznych obozach, liczne „niewidzialne” rodziny żyją w strachu i rozpaczy. Są to wdowy i sieroty bojowników Państwa Islamskiego: osoby nieposiadające dokumentów tożsamości, pozbawione dostępu do dystrybucji żywności czy usług szkolnych.