Re: Turystyka imprezowa w Amsterdamie
Słynna amsterdamska dzielnica czerwonych latarni przyciąga tak wielu imprezowiczów, że miejscowi nie mogą już tego znieść. Rada Miejska rozważa przeniesienie prostytutek, aby przyciągnąć inny rodzaj turystyki do historycznego centrum.