Czerwona noc
Kolektyw europejskich artystek prezentuje dwadzieścia cztery filmy krótkometrażowe inspirowane prawdziwymi wydarzeniami i zaangażowane w eliminację przemocy wobec kobiet. W tym odcinku krótki film z udziałem Camille Cottin, oparty na oryginalnym tekście Kaouther Adimi.