Oświecenie w XXI wieku (4/4)
Czym jest wolność w dzisiejszym świecie? Aby odpowiedzieć na to pytanie, niemiecko-irańska aktorka Pegah Ferydoni zestawia swoje badania przeprowadzone w Libanie, Niemczech, Chinach, Polsce i Francji z rozważaniami Olympe de Gouges, słynnej literatki, która walczyła o równość płci w XVIII wieku.