"Barry Lyndon Tribute"
Barry Lyndon to arcydzieło Stanleya Kubricka z niezapomnianą ścieżką dźwiękową. Orkiestra Filharmoniczna Radio France pozwoli nam na nowo zanurzyć się w atmosferze tego kultowego filmu.