Duch Bauhausu na fotografii4 min
Co jeśli duch Bauhausu został wyrażony tylko na jednym zdjęciu? Przedstawiamy owocną wymianę pomiędzy różnymi warsztatami tej niezwykle wpływowej szkoły, która w 2020 roku obchodzi swoją setną rocznicę.