Miłość w sieci
Jeanne przechodzi ciężki okres – zamachy w Paryżu i rozpad związku wpływają na jej samopoczucie. Ale chce też kogoś poznać. Na randce z Tindera nie potrafi ze stresu trzymać języka za zębami.