Ship of the DeadPodróż wokół Morza Śródziemnego
Odkrywamy Kretę - „wyspę bogów”. Nośnikami historii są tu: stare miasto w Chanii i małe wioski, w których czas się zatrzymał. Współcześnie kreta musi się mierzyć z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest susza, która wyjaławia uprawy i powoduje niedobory wody pitnej.