Dostępny do 29 września 2025 05:00
Jest pewien mały kraj w Ameryce Południowej, o zapierającej dech w piersiach urodzie. Kraj dumny ze swych tradycji i słynny ze spokojnego stylu życia, gdzie namiętność porywa ludzi do tańca, a futbol jest narodową pasją. To Urugwaj.