Ryan Gosling
Przedstawiamy Wam zabawny i zaskakujący portret aktora będącego międzynarodowym symbolem seksu: Ryana Goslinga. Już od lat 90. występował w serialach i filmach, jednak dopiero w 2011 roku zdobył uznanie publiczności i krytyków dzięki trzem filmom: „Drive”, „Idy marcowe” i „Kocha, lubi, szanuje". Zazdrośni uważają, że sukces zyskał dzięki sześciopakowi i ładnej buzi. Czy to prawda?