Wielkie mity - Iliada (8/10)
Achilles uzbrojony w dary Hefajstosa, rusza pomścić Patroklesa. Oszalały z rozpaczy heros masakruje Trojan, których ciała wypełniają rzekę Skamander. Strumień ma dość śmierci i krwi, porywa w swoje odmęty Achillesa.