Karambolage Polska - Polskie nazwiska(Prawie) cała prawda: Pamela Anderson
Karykatura sław w 3 minuty. W dzisiejszym odcinku: Pamela Anderson. Sławę zdobyła dzięki roli ratowniczki w bikini. Dziś chce ocalić planetę. Ale nie w zwolnionym tempie.