Re: - Wiedeń: kawiarnia przeciw samotnościUSA: Chicago, dziedzictwo Obamy
Tu urodziła się Hilary Clinton, tutaj też zaczęła się polityczna kariera Obamy. Podczas gdy miasto przygotowuje się do wyborów, my wybraliśmy się na rowerową przejażdżkę po tym prawdziwym bastionie Demokratów.