Przy stole w... La Garrocha
Wygasłe wulkany, średniowieczne wioski i żyzne pola - w Garrotxa, niewielkim regionie Katalonii w płn.-wsch. Hiszpanii produkcja mięsa i wędlin jak kiełbasa botifarra ma swoją długą tradycję. Większość potraw zawiera tu wieprzowinę - nawet ciasto! Fermi Corominas jest tutejszym masarzem. Hoduje też własne świnie. Dziś oprowadzi nas po swoim gospodarstwie i zaprosi do swojej kuchni.