Nice to meet you: Polska
Darío Aguirre pochodzi z Ekwadoru i od 15 lat mieszka w Niemczech. Trwała równowaga między starą a nową ojczyzną; między oczekiwaniami własnymi a innych. Niespodziewanie miasto Hamburg zaprasza swoich zagranicznych mieszkańców do neutralizacji. Pomysł, który Darío wita z radością i wdzięcznością, ale także z wątpliwościami. Czy jest gotowy, aby zostać Niemcem? Czy Niemcy są na to gotowe? Tym samym rozpoczyna nie tylko podróż przez niemiecką biurokrację, ale także proces pojednania z poczuciem tożsamości. Z dowcipem i poczuciem humoru dokument ten opowiada o trudnościach i wyzwaniach, z jakimi trzeba się zmierzyć, osiedlając się w obcym kraju.