Jedwabny Szlak i inne cuda
Reporter Alfred de Montesquiou podąża śladami Marco Polo z Wenecji do Xi’an. W dzisiejszym odcinku przybył do Buchary, w centrum Uzbekistanu i odkrywał uroki tego pięknego miasta w towarzystwie nauczyciela historii, rabina, specjalisty od sufizmu, artystów i rzemieślników.