Jedwabny Szlak i inne cuda
Reporter Alfred de Montesquiou podąża śladami Marco Polo, z Wenecji, do dawnej stolicy Chin, miasta Xian. Bajeczna podróż jest prawdziwym dialogiem kultur wschodu i zachodu. Punktem wyjścia jego wyprawy Jedwadnym Szlakiem, jest Wenecja, rodzinne miasto Marco Polo.