Medycyna a płeć
Kiedy potencjalny dawca może zostać uznany za zmarłego? Od 1968 roku nie tylko zatrzymanie akcji serca ale i zatrzymanie pracy mózgu jest uważane za kryterium zgonu. Jednak coraz więcej naukowców zaczyna mieć wątpliwości. Medycyna transplantacyjna potrzebuje jasnych reguł, inaczej ni będzie miała prawa pobierać narządów. Ale czy ich dawcy naprawdę nie żyją?