Alkohol jest dobry, ale nie dla zdrowia!3 min
Zbliża się piąteczek i – to już tradycja – w ruch pójdą kieliszki, kapsle i korkociągi. Znów hojnie opijemy koniec tygodnia, a rano obudzimy się z kacem. Czy da się go uniknąć? Dlaczego alkoholowa pokusa jest tak powszechna? Co mówi o tym nauka?