KIDS - Rola jedzenia
W dzisiejszym odcinku: zdanie matury z przedmiotów przyrodniczych nie gwarantuje dobrego zdrowia psychicznego! Profesor Mądrala przedstawia kilka najdziwaczniejszych eksperymentów najbardziej szalonych naukowców w historii.