Solo Sunny
Sunny jest wokalistką zespołu, który chciałby zaistnieć w Berlinie Wschodnim, ale wciąż występuje w małych prowincjonalnych klubach. Dziewczyna marzy o zostaniu gwiazdą i rozpoczęciu solowej kariery. Wreszcie dostaje szansę na samodzielny występ, ale czy przyniesie on upragniony przełom? Film otrzymał liczne nagrody na festiwalu Berlinale w 1980 roku.