Pourquoi pas!
Alexa, Fernand i Louis żyją w czułym, choć niekonwencjonalnym, poliamorycznym związku. Uciekając od nieudanych małżeństw i oczekiwań społecznych, zamieszkują w wynajętej, zrujnowanej willi na przedmieściach. Ich spokojne i niefrasobliwe życie budzi jednak zainteresowanie i niepokój miejscowego inspektora policji, który sam znalazł się na życiowym zakręcie.