From Russian literature to manga, science fiction to feminist essays, ARTE Book Club celebrates the pleasures of reading. In each episode Bruno and Nicolas share their passion for a literary work by diving into its atmosphere, unpacking its main themes and arguing its artistic merit, with playful wit.