Chaos City Wrestling
Wrestling is a cross between brutal fighting and great entertainment. The newcomers Loki and Milad regularly train at the Berlin wrestling school. They are eagerly preparing for their first real fight. Before entering the arena, the choreography is set: the roles are divided into good and evil. Then the showdown in Kreuzberg can begin.