Cudowny świat wrestlingu
"Wrestling to rozrywka, energia, akcja. Brutalna walka i jednocześnie wspaniałe widowisko, ten rodzaj zapasów wymaga intensywnego treningu. Za kulisami szkoły wrestlingu w Berlinie śledzimy fizyczne i psychiczne przygotowanie młodych aspirujących zapaśników trenujących z nadzieją, że pewnego dnia staną na ringu.