europiano
A journey through the history of the piano: iconic works, masterfully interpreted by exceptional artists in venues across Europe.
It's ‘the king of instruments’ according to Franz Liszt: the piano, 88 keys, 88 shades of musical bliss.
ARTE Concert gives pride of place to the modern piano in all its diversity, an invitation for you to come and vibe with the keyboard!