The Macaluso Sisters
Maria, Pinuccia, Lia, Katia and Antonella are five sisters living together in an apartment in Palermo. They make a living by renting out doves for ceremonies. A normal day at the beach turns tragic when Antonella has an accident. Her death turns the relationship between her sisters upside down for the rest of their lives.