Siostry Macaluso
Pięć osieroconych sióstr: Maria, Pinuccia, Lia, Katia i Antonella, mieszka razem w rodzinnym mieszkaniu w Palermo. Żyją z wynajmowania na różne uroczystości hodowanych na poddaszu gołębi. Tragiczny wypadek z ich młodości, w którym ginie mała Antonella, kładzie się cieniem na całym życiu pozostałych kobiet.