Martynas Rimeikis: Coppélia
To mark the centenary of professional ballet in Lithuania, Léo Delibes' masterpiece Coppélia is making a grand return to the stage of the National Opera and Ballet Theatre in Vilnius, directed by Martynas Rimeikis.