Light as Feathers
In a small Polish village, 15-year-old Eryk lives with his mother, grandmother and great-grandmother – three dominant women who shape his world. Bound to his mother by a suffocating bond, Eryk confuses love with control. When his obsession with a 13-year-old neighbour turns violent, the consequences expose the deep fractures and silent complicities within his family and community.