Alborosie - Summerjam Festival 2025Etana
Jamaican singer Etana made a name for herself in 2008 with album The Strong One, blending reggae, soul, jazz and R'n'B. Twice nominated for a Grammy Award, she has long established herself as one of the great voices of reggae.