Summerjam 2025
Sunshine and reggae around a lake. Every summer, the Summerjam Festival thrills audiences with rhythms from the Caribbean and around the world on the shores of Fühlinger See, a lake near Cologne in Germany. A great way to relax and enjoy the music.