Summerjam 2025
Reggae, dancehall and afrobeats: Summerjam is all about Caribbean rhythms and sounds from all over the world! Every summer, the festival offers a rich and varied programme on the banks of Fühlinger See, a lake near Cologne. A must for all reggae fans.