Romanian National Youth Orchestra
For its opening concert, the Young Euro Classic features Austrian conductor Katharina Wincor and Romanian violinist Ioana Cristina Goicea. The two women will be joined on stage by the Romanian Youth Orchestra, who have already played a starring role at the Berlin festival.