Europavox Sessions 2026
An emerging figure on the Italian art-pop scene, Gaia Banfi weaves a world of Italian song, ambient and experimental electronic.
A rising star on the Belgian scene, Jelle Denturck has branched out from his band DIRK. to embark on an introspective solo project.
David Vunk is affectionately known as the "beast of Rotterdam," but also for his artful mixing and vast collection.