Martin Scorsese - My Life in Music
For Martin Scorsese, music is a vital component in his films - almost as important as the actors themselves. The American filmmaker works with great composers to create the soundtracks for his films but also uses pre-existing music which is equally important for him. In this documentary, he also talks about the role music played when he was growing up in New York's Little Italy.