Five Bedrooms - Season 2 (8/8)
When five singles buy a house together in Melbourne, their dream of home ownership meets the realities of modern life in this Australian series about friends and family relationships. Final episode of series 2: when Liz announces that she is leaving to study in England, the other housemates are at a loss.