Five Bedrooms - Season 2 (7/8)
When five singles buy a house together in Melbourne, their dream of home ownership meets the realities of modern life in this Australian series about friends and family relationships. Episode Seven: Liz tries to help Harry sort out a problem with Xavier, but things don’t turn out as planned.