Venezuela: Who is Delcy Rodriguez?
Delcy Rodriguez officially replaces Nicolas Maduro after the sensational abduction of the Venezuelan president by the United States on 3 January. But who is Ms Rodriguez? And how can she lead the country in the present crisis?