Heavy metal legend Ozzy Osbourne dies
Just a matter of weeks after performing for the last time in his hometown of Birmingham, Ozzy Osbourne died on 22 July 2025. The charismatic leader of heavy metal band Black Sabbath, who led a colourful life, leaves behind him a major contribution to rock music.