The Stonebreaker
After Angela dies while working in the fields, Giuseppe and his son Antò lose everything. Now homeless among other seasonal workers, Giuseppe clings to the promise he made to Antò that his mother will return. As they struggle to survive, Antò sees his father as a hero, while Giuseppe faces a painful reality he refuses to accept.