Warren Wolf: Grand Vibes
Multi-instrumentalist Warren Wolf and the Frankfurt Radio Big Band, conducted by Dary James Argue, present Grand Vibes. A number of tracks are taken from Warren Wolf's album History of the Vibraphone (2024), a fine demonstration of the eclecticism and virtuosity of this internationally acclaimed musician.