Hanabie.
Founded in 2015, Hanabie combines metalcore, pop elements and ‘visual kei’ aesthetics. This unique combination has already caused a sensation across the world. With powerful breakdowns and catchy choruses, their unique blend of metal and pop culture hits parts other metal can't reach.