Inside Gaza
Since the Hamas attack on 7 October 2023 and the Israeli reprisals that followed, international journalists and media have no access to the Gaza Strip. Agence France-Presse journalists, who were permanently stationed there, were among the last independent witnesses to the abuses committed in the hellscape that Gaza has become. This documentary shows what has happened inside the Palestinian territory over the last two years.