W Strefie Gazy
Od ataków Hamasu z 7 października i izraelskiej inwazji, do Strefy Gazy nie mają wstępu zagraniczni dziennikarze. Pozostali na miejscu reporterzy to Palestyńczycy, pracujący m.in. dla Agence France Presse. Przez ponad rok filmowali i pokazywali to, co działo się w strefie wojny, aż sami stali się celami.