Argentina: The doctor of the mountains
The Jujuy Province lies in the northwestern corner of Argentina. There are few towns here, with people living in the breathtaking mountains scattered throughout. Jorge Fusaro traverses this vastness by car, on horseback, and on foot to bring aid to the locals.