Ukraine: Medics on the front line
In the east of Ukraine, in the region of Donetsk, the Russians are advancing in areas where, until recently, Ukranian troups managed to resist for two years. On the ground, the situation is extremely difficult. With a shortage of doctors, medical teams on the front line have been working for months without ever handing over.