Re: Living with Diogenes Syndrome
People who compulsively hoard objects usually suffer in secret - they live in isolation and full of shame. Diogenes Syndrome is usually a reaction to a traumatic event that can affect anyone. In Birmingham, sufferers receive help from Heather Matuozzo to permanently put the chaos in their homes and lives behind them.