Chronicle of Poor Lovers
In 1925 Florence, Mario, a young typographer, moves to Via del Corno for love but finds himself entangled in the lives of his anti-fascist neighbours. As tensions rise, personal passions clash with political turmoil, and the small street becomes a microcosm of Italy’s descent into dictatorship.